Pijn naar Fijn massage

60 minuten  € 60,00. (graag contant en gepast)

(Chronische) pijnklachten
Bij het werken aan pijnklachten wordt minimaal een uur gereserveerd. Langer is ook mogelijk. Vermindering/verhelpen van pijnklachten heeft op mijn tafel tijd nodig en is meestal niet in één keer opgelost. Een Pijn naar Fijn massage is meestal eens per week of 2 weken. Na een aantal behandelingen kan/wordt de tussenliggende tijd, in overleg, opgerekt. Bijvoorbeeld eens per 3, 4 of 6 weken. Een Pijn naar Fijn massage kan bestaan uit 5 tot 10 (of meer in overleg) massages. Je onderbroek blijft altijd aan. Dit geldt voor vrouwen en mannen.

Opsparen
Na 3x is vaak wel duidelijk of de massage helpt. Vooruitgang gaat soms met kleine stapjes en is per persoon verschillend. Bedenk wel dat je vaak al heel lang hebt ‘gespaard’ om tot deze niet meer te ‘uit te houden’ pijnklachten te komen.

Atlas-Lumbaal techniek kan deel uitmaken van de behandeling voorafgaand aan de massage op tafel. Atlas-Lumbaal is een actieve doeltreffende techniek waarbij in korte tijd je beweeglijkheid bevorderd wordt.

Ik geef je ook advies wat je zelf kunt doen om je klachten te verminderen.

Zoals de pijnklacht is opgebouwd, zo wordt ie ook weer afgebouwd.
Vergelijk het eens met een ui en het afpellen haar ringen.

Na de massage drinken we gezamenlijk een waterborrel.

Praktijkervaring
Ik ben geen fysiotherapeut, maar heb wel zoveel praktijkervaring opgedaan om te weten dat, plaatselijk masseren (bijna) niet helpt. Het is beter om naar de oorzaak te kijken en dàt aan te pakken.

Wist je bijvoorbeeld dat knieklachten heel vaak van uit
de been- en heupspieren komen?
Het mooie van je lichaam is dat alles verbinding heeft met elkaar :).

Massagetechniek
De massage wordt afgestemd op wat jij nodig hebt. Hiervoor maak ik gebruik van verschillende technieken.

Onderhoudsbeurt
Het is altijd raadzaam om met regelmaat een ‘onderhoudsbeurt’ te plannen. Eens per 4 weken is een goede optie. Hierdoor zit je gegarandeerd beter, losser èn lekkerder in je vel.

Een massage met regelmaat uitgevoerd, geeft het beste resultaat.